انتقال بیماران اعتیاد

۰
(۰)
بهترین کلینیک ترک اعتیاد

انتقال بیماران اعتیاد

انتقال بیماران اعتیاد به کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره

یکی از نگرانی ها و چالش های اصلی خانواده بیماران اعتیاد، انتقال بیمار به مراکز درمانی و ترک اعتیاد همچون مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره می باشد، چرا که همواره با انکار اعتیاد و مقاومت بیمار از مراجعه به مراکز درمانی رو به رو می شوند و به همین جهت ممکن است از روش های نادرستی برای انتقال معتاد استفاده کنند که متاسفانه باعث بروز صدمات روحی و جسمانی متعددی در فرد مصرف کننده می شود.

با توجه به اهمیت این موضوع و در راستای کمک هرچه بیشتر به شما عزیزان، یکی از خدمات ارائه شده در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، انتقال مبتلایان به اعتیاد با آمبولانس انتقال معتاد است که نه تنها منجر به حفظ سلامت بیمار می شود بلکه از آنجایی که تیم انتقال متشکل از روانپزشک ترک اعتیاد و تیم روانشناسی می باشد باعث می شود تا بیماران با میل و رضایت کامل اقدام به شروع برنامه درمانی خود کنند.

کلینیک ترک اعتیاد

آمبولانس انتقال معتاد

متاسفانه امروزه، به دلیل دسترسی راحت به مواد اعتیاد آور و افزایش آمار مصرف در میان طبقات جامعه، ناهنجاری اعتیاد تبدیل به یکی از اصلی ترین مشکلات بهداشت و درمان در کشور ما شده است و تاثیر مستقیم این مواد در سیستم عصبی و مغز مصرف کننده، ممکن است باعث بروز اختلالات متعددی در عملکرد ذهنی بیمار شود. به همین علت ممکن است مصرف کنندگان علائم روانی و رفتاری مختلفی از خود نشان دهند که باعث ترس و نگرانی اعضای خانواده شود.

انتقال مبتلایان به اعتیاد به کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، توسط آمبولانس اختصاصی باعث می شود تا علاوه مصرف کننده، اعضای خانواده نیز با اطمینان خاطر، به دنبال شروع برنامه درمانی عزیزشان باشند.

 

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رای شما ثبت شود

میانگین آرا ۰ / ۵٫ شمارش آرا: ۰

رایی یافت نشد. اولین نفری باشید که رای میدهید.