گرانترین و لاکچری ترین مرکز ترک اعتیاد

ترک اعتیاد بدون درد و خماری
21 اسفند 1401
بهترین مرکز نگهداری اعتیاد دولتی و خصوصی
21 اسفند 1401
نمایش همه
۳٫۵
(۲۴)

سپری کردن مراحل ترک اعتیاد برای بسیاری از بیماران فرآیندی پیچیده و دلهره آور است و حتی باعث انصراف بیماران برای اقدام به ترک می شود. ناگفته پیداست که طی کردن مراحل پیچیده درمان در یک کمپ ترک اعتیاد vip  با امکانات پیشرفته و مجهز، بهترین گزینه برای کاهش چالش های جسمی و روانی بیماران در مواجه با علایم ترک اعتیاد است.

برخورداری از موقعیت اجتماعی بالا و شهرت نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که باعث می شود افراد برای ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد لاکچری با امکانات ویژه مراجعه کنند. چراکه حفظ حریم خصوصی و برخورداری از برنامه درمانی منحصر به فرد، برای این افراد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره با ارائه خدمات تخصصی و پیشرفته به عنوان گرانترین و لاکچری ترین مرکز ترک اعتیاد کشور شناخته شده است و از سوابق درخشانی در کارنامه خود برخورداراست.

در این مقاله با امکانات درمانی و رفاهی کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره بیشتر آشنا خواهید

خدمات درمانی کلینیک لاکچری ترک اعتیاد طلوعی دوباره

کلینیک ترک اعتیاد لاکچری

استفاده از درمان های ترکیبی یکی از مهم ترین مزایای ترک اعتیاد در کلینیک تخصصی طلوعی دوباره است. تکنیک های درمانی در این مرکز شامل دارودرمانی، روان درمانی و کاردرمانی است که براساس شرایط بیماران مورد استفاده قرار میگیرند.

دارودرمانی:

معمولا بیماران در هنگام ترک مواد مخدر، با عوارض ناراحت کننده جسمی و روانی مواجه می شوند که به عنوان علایم ترک شناخته می شود. به همین دلیل استفاده از داروهای موثر برای برای کنترل و کاهش علایم ترک ضروری است.  نکته قابل توجه این است که دارودرمانی در مرکزطلوعی دوباره بدون استفاده از مواد شبه مخدر انجام می شود، بنابراین بیماران در هنگام ترخیص کاملا پاک هستند و به هیچ ماده مخدر جایگزینی وابستگی نخواهند داشت.

روان درمانی:

از آنجایی که علل بروز اعتیاد در بسیاری از مواقع ریشه در مشکلات روانی فرد دارد، بنابراین استفاده از تکینیک های پیشرفته روان درمانی برای درک علل اصلی اعتیاد، تاثیر زیادی در موفقیت بیمار برای ترک اعتیاد دارد.

کلینیک تخصصی طلوعی دوباره با بهره مندی از کادر روانپزشکان و روانشناسان حرفه ای و استفاده از تکنیک های درمان شناختی رفتاری ، مشاوره فردی و گروهی، خانواده درمانی و زوج درمانی آماده ارائه خدمات تخصصی به بیماران گرامی است.

کاردرمانی:

این روش درمانی بر بهبود و ارتقا وضعیت جسمی و ذهنی بیماران معطوف است و بیماران را تشویق می کند تا با در مشارکت در فعالیت های ورزشی یا ذهنی توانایی های خود در را برای بازگشت به طبیعی زندگی بدست آورند. تخصیص بخشی از کلینیک طلوعی دوباره به فعالیت هایی مانند بیلیارد، فوتبال دستی، تنیس و…تنها بخشی از خدمات کاردرمانی در این مرکز است.

پیگیری بعد از درمان:

یکی از مهم ترین خدمات کلینیک طلوعی دوباره پیگیری و ادامه درمان بیماران پس اتمام مراحل سم زدایی و ترخیص از کلینیک است. برگزاری جلسات مشاوره برای کسب مهارتهای کنترل استرس و مدیریت هیجان از بازگشت فرد به مصرف مواد مخدر جلوگیری به عمل می آورد.

خدمات رفاهی مرکز ترک اعتیاد لاکچری طلوعی دوباره

خدمات کلینیک ترک اعتیاد

اقدام به ترک اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد VIP طلوعی دوباره، مشابه اقامت در یک هتل پنج ستاره و لوکس است چراکه بیماران در طی سپری کردن مراحل درمان از امکانات رفاهی فوق العاده ای بهره مند می شوند. برخی از خدمات رفاهی این مرکز شامل موارد زیر است:

  • استفاده از تکنیک های نوین درمانی برای ترک اعتیاد
  • خدمات بیمارستانی پیشرفته با بخش‌های متنوع شامل سم زدایی، نوروفیدبک، شوک درمانی، روانکاوی، روان درمانی و کار درمانی
  • حضور پزشکان مجرب و متخصص در رشته های روانپزشکی، نورولوژی، مسمومیت، بیهوشی و داخلی
  • نظارت مستقیم روانشناس ترک اعتیاد و روان درمانگر بر کلیه مراحل درمان
  • برخورداری از امکانات رفاهی پیشرفته از جمله اینترنت پرسرعت، اتاق VIP، تلویزیون، یخچال، کمد و…
  • امکان حضور همراه بیماردر اتاق های خصوصی
  • پذیرش بیماران بدون محدودیت سنی
  • حضور شبانه روزی کادر پرستاری دلسوز و متعهد در کنار بیماران
  • بخش های اختصاصی برای خدمات بستری به بانوان و آقایان

کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز از سطح استاندارد بالایی برخوردار است و بیماران تحت مراقبت و توجه ویژه، مراحل درمان را سپری خواهند کرد.

هزینه مرکز ترک اعتیاد لاکچری طلوعی دوباره

مسلما هزینه ارائه خدمات توانبخشی در یک مرکز ترک اعتیاد لاکچری، بیشتر از مراکز توانبخشی معمولی است زیرا بیماران از امکانات باکیفیت تری برخودارهستند. عوامل تاثیر گذار بر میزان هزینه کمپ ترک اعتیاد vip  به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع ماده مخدر
  • شدت اعتیاد
  • روش درمان تجویز شده
  • تکنیک سم زدایی
  • وضعیت جسمی و روانی بیمار

بنابراین هزینه استفاده از خدمات مرکز ترک اعتیاد لاکچری براساس شرایط منحصر به فرد هر بیمار محاسبه می شود. قابل ذکر است افراد معتاد به دلیل مصرف مواد مخدر، هزینه های سنگینی را در تمام ابعاد زندگی متحمل می شوند و قطعا هزینه ترک اعتیاد در یک کلینیک  تخصصی در مقابل آن ناچیز است.

همانگونه که بیان شده کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده در کلینیک تخصصی طلوعی دوباره، تشابه زیادی با امکانات گرانترین مراکز ترک اعتیاد در سطح بین المللی دارد. هدف ما در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره، تضمین آرامش، سلامت و امنیت بیماران در طی مراحل درمان است و برای رسیدن به اهداف درمانی موردنظر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رای شما ثبت شود

میانگین آرا ۳٫۵ / ۵٫ شمارش آرا: ۲۴

رایی یافت نشد. اولین نفری باشید که رای میدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =