روانشناس ترک اعتیاد

۴٫۱
(۹)
روانشناس ترک اعتیاد
خدمات روانشناسی

خدمات روانشناسی ترک اعتیاد

اعتیاد و وابستگی به مواد مخدر همچنین بیماری ها و اختلالات اعصاب و روان دلایل گوناگونی دارند که درمان اصولی با شناخت و آشنایی با این عوامل شروع می شود، به همین جهت حضور مشاورین و روانشناسان در مراحل درمان، ضامن ترک اعتیاد بدون بازگشت می باشد.

 

با توجه به اهمیت حضور روانشناسان، ترک اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره تحت نظر دائمی تیم روانشناسی انجام می گیرد که علاوه بر کمک به مراحل درمان به بهبود سبک زندگی پس از ترخیص نیز کمک بسیاری خواهد کرد. جلسات مشاوره در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره به منظور کنترل حالات و عدم بازگشت به اعتیاد حتی بعد از ترخیص بیماران نیز برگزار می شود و این فرصت را به بیماران می دهد تا با شرح علائم و وضعیت خود از بروز بسیاری از عوارض و علائم جلوگیری کنند.

بیماران بستری در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، بصورت روزانه و منظم توسط روانشناس ویزیت می شوند و تمامی حالات روحی آنها در پرونده بیمار ثبت و به روانپزشک متخصص ترک اعتیاد گزارش می گردد و هرگونه اقدام درمانی در خصوص از بین رفتن علائم ترک و ناراحتی های روانی و جسمانی برای بیماران انجام می گیرد.

خدمات روانشناسی درمان اعتیاد در بهترین مرکز ترک اعتیاد

مخدرها و محرک ها علاوه بر ایجاد وابستگی های جسمانی باعث وابستگی روانی نیز می شوند به همین منظور برای ترک اصولی ضروری است که بیماران علاوه بر دریافت خدمات درمان جسمانی، خدمات روان درمانی نیز دریافت کنند. خدمات روانشناسی و روانپزشکی ترک اعتیاد ارائه شده در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره، بصورت روان درمانی فردی، گروهی و خانواده درمانی می باشد.

خدمات روانشناسی ارائه شده در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره

روانشناسی فردی به شرح:

مشاوره بستری رایگان درمان اعتیاد و درمان بیماران اعصاب و روان

درمان افسردگی، استرس، وسواس و پنیک

درمان روانشناختی و رفتاری (CBT)

تست روانشناختی و روانکاوی

روان درمانی فردی

مرکز ترک اعتیاد

روانشناسی گروهی

دکتر روانشناس ترک اعتیاد، خدمات گروهی زیر را انجام می‌دهد:

خانواده درمانی

گروه درمانی

زوج درمانی

تست های روانشناسی و نورولوژی:

روانشناس متخصص ترک اعتیاد، خدمات نورولوژی زیر را انجام می‌دهد:

تست عصب روانشناختی (ADHD، دمنتا، زوال عقل، صرع، سکته مغزی)

روانشناسی شخصیت

آزمایش هوش

نوروفیدبک

بیوفیدبک

RTMS

مشاوره اعتیاد به بیماران سرپایی

مشاوره اعتیاد به بیماران سرپایی

در کلینیک طلوعی دوباره در درمان سرپایی هم مشاوره توسط روانشناس ترک اعتیاد تهران، به بیماران این امکان را می‌دهد تا خود واقعیشان را بپذیرند و نحوه مواجهه با چالش‌های زندگی را متناسب با شخصیت خود یاد بگیرند. لازم به ذکر است که جلسات مشاوره به صورت فردی ارائه می‌شود. برنامه درمانی بنا بر وضعیت سلامت شخص، بصورت کوتاه مدت یا بلند مدت انجام می‌گیرد و باعث ایجاد عادت های مفید در سبک زندگی بعد از ترخیص بیماران می‌شود.

درمان روانشناختی طبی

این روش توسط بهترین روانشناس ترک اعتیاد در تهران و در کلینیک طلوعی دوباره انجام می‌شود. یکی از اصلی‌ترین مزایای این روش درمانی خارج کردن اعتیاد از قلمرو اخلاقیات است و در آن بیماران به جای سرزنش و تنبیه، تشویق به درمان و همیاری می‌شوند. این روش تاکنون باعث درمان بسیاری از بیماران، خصوصا افرادی که نیاز به ترک الکل دارند، شده است.

وظایف روانشناس برای ترک اعتیاد در برنامه درمانی

ارائه درمان و اجرای مشاوره فردی

استفاده از روش های درمانی با بازده بیشتر

استفاده از رویکردهای خودکار آمدی برای بیماران

اجرا روش های درمانی چند وجهی، اجتماعی و محیطی

ویژگی های رفتار شناختی بیماران اعتیاد

ویژگی های رفتار شناختی بیماران اعتیاد

ممکن است برخی از رفتارهای بیماران اعتیاد به دلیل فشارهای محیطی و اجتماعی یکسان باشد، اما مسلما تفاوت‌هایی وجود دارد که باید به بررسی آن‌ها برای انجام درمان نتیجه بخش پرداخت. در کلینیک طلوعی دوباره، دکتر روانشناس ترک اعتیاد در تهران، به شناخت کامل ویژگی‌های شخصیتی بیمار برای درمان او می‌پردازد تا به درمانی موثر برسد.

برخی از ویژگی های رفتاری بارز بیماران اعتیاد:

عزت نفس و اعتماد به نفس پایین

مکانیزم روانی لذت محور

عدم مسئولیت پذیری

اختلالات هیجانی

درماندگی

خصوصیات رفتاری مشترک بیماران اعتیاد

آشنایی با خصوصیات رفتاری بیماران اعتیاد باعث درک بهتری از شرایط و موقعیت بیماران می شود و به روانشناس برای ترک اعتیاد این فرصت را می دهد تا با شناخت بهتری اقدام به درمان بیماران کنند. به همین جهت بهره گیری از دانش و تجربه تیم روانشناسی در بهترین مرکز ترک اعتیاد این فرصت را به بیماران می دهد تا به بهترین صورت اقدام به درمان اعتیاد کنند و بهترین نتیجه را از برنامه درمانی بگیرند.

سوالات متداول

وظیفه یک روانشناس خوب چیست؟

یک روانشناس خوب برای ترک اعتیاد، متناسب با شرایط هر فرد یک برنامه درمانی مناسب ارائه می‌دهد و با استفاده از رویکردهای خودکار آمدی برای بیماران در طول درمان همراه آن‌ها خواهد بود.

هزینه خدمات روانشناسی ترک اعتیاد چه میزان است؟

هزینه روانشناسی ترک اعتیاد بعد از ویزیت توسط متخصص ترک اعتیاد مطابق برنامه درمانی ارائه شده، مشخص می‌شود.

 

 

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رای شما ثبت شود

میانگین آرا ۴٫۱ / ۵٫ شمارش آرا: ۹

رایی یافت نشد. اولین نفری باشید که رای میدهید.