ترک شیشه (کریستال)

۳٫۵
(۳۴)

مرکز ترک شیشه

بهترین کلینیک ترک شیشه تهران، کلینیک طلوعی دوباره زیر نظر پزشکان متخصص ترک اعتیاد شیشه و درمان از طریق روش‌های تخصصی، آماده خدمتگزاری به بیماران گرامی است.

شیشه، محرکی بسیار قوی که در ابتدا برای درمان افسردگی و بیش فعالی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما با روشن شدن عوارض مصرف و اعتیادزایی آن کاربرد درمانی آن قطع شد. شیشه که از قوی‌ترین مت آمفتامین‌ها می‌باشد سفید رنگ و بدون بو و با مزه‌ای بسیار تلخ است و قابلیت حل شدن در آب و الکل را دارد.

آیا ترک شیشه امکان دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است. با این حال ترک همیشگی شیشه فرایند بسیار ساده‌ای نیست. از این رو بهتر است در فرایند و مسیر ترک، از مشاوران و متخصصان مراکز ترک اعتیاد کمک بگیرید. ترک شیشه علائم مختلفی دارد و می‌تواند با درد همراه باشد. اما با مراجعه به پزشک می‌توانید از بسیاری از این مشکلات جلوگیری نمایید تا ترک سریع و بدون ریسکی را تجربه کنید.

بستری
1
- تماس با کلینیک. - پرزنت بیمار توسط پذیرش و ارائه توضیح روند درمان. - هماهنگی جلسه با روانشناس مجموعه به منظور ارائه مشاوره رایگان به بیمار. - توضیح روند درمان به بیمار در جلسه رایگان مشاوره.
روند درمان
2
روند درمان ترکیب دو روش دارو درمانی و روان درمانی است. حداقل طول دوره درمان از 2 تا 3 هفته (10 تا 21 روز) است که مدت زمان آن با توجه به وضعیت بیمار، میزان دوز مصرفی و نوع ماده ای که مصرف می شود، تعیین خواهد شد.
سرویس ها
3
اتاق های 1 تخته و 2 تخته در کلینیک در نظر گرفته شده است که دارای کمد و یخچال هستند. صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. امکان حضور همراه در اتاق های یک تخته فراهم است و همچنین امکان استفاده از تلفن همراه و اینترنت رایگان وجود دارد.
سم زدایی
4
سم زدایی با توجه به نوع اعتیاد و مواد مصرفی انجام می شود. روانپزشک بعد از اتمام دوره درمان نیز بیمار را فالو می کند و همچنین به جهت بهبود اختلالات روانشناسی ناشی از مصرف مواد در کنار ترک اعتیاد، روانکاوی با حضور روانشناس انجام می شود.
ترخیص
5
کارهای ترخیص بیمار بعد از اتمام دوره درمان و در صورت منفی بودن تست و نرمال شدن وضعیت بیمار از نظر روحی و فیزیکی با تایید پزشک متخصص انجام می شود. بعد از ترخیص نیز با توجه به نیاز بیمار جلسات مشاوره و روانکاوی با روانپزشک ادامه خواهد داشت.

در این مقاله به پاسخ به این سوالات که آیا شیشه را می‌توان ترک کرد؟ و ترک تدریجی شیشه چگونه است؟  با بهترین کلینیک ترک اعتیاد شیشه در تهران آشنا خواهید شد:

عوارض شیشه چند روز در بدن باقی می ماند؟

شیشه بعد از مصرف ممکن است چند روز تا چند هفنه در بدن باقی بماند. ترک شیشه در وهله اول ممکن است عوارض شدیدتری برای افراد ایجاد کند. این عوارض معمولا ۲۴ ساعت بعد از مصرف شروع می‌شود و با گذشت یک هفته این علائم به تدریج کاهش پیدا می‌کند. با این حال افراد با مراجعه به پزشک متخصص، روند این درمان را تسریع می‌کنند و علائم کمتری را تجربه می‌کنند.

 

عوارض شیشه چند روز در بدن باقی می ماند؟

ترک شیشه چند روز طول میکشه؟

اینکه مدت زمان ترک شیشه چقدر است به عوامل و فاکتورهای زیادی بستگی دارد. این عوامل میزان مصرف، مدت زمان اعتیاد و مصرف شیشه را شامل می‌شود.

ترک شیشه معمولا به طور میانگین حدود دو هفته زمان می‌برد که مراحل مختلفی را شامل می‌شود. مرحله اول علائم شدیدتر است و معمولا پنج روز طول می‌کشد. افراد در مرحله دوم علائم کمتری مانند کرختی و خواب آلودگی را تجربه می‌کنند.

مصرف شیشه چه علائمی دارد

از آنجایی که شیشه مستقیما بر سیستم عصبی مصرف‌کننده تاثیر دارد و سیستم عصبی کنترل کننده رفتارها و حرکات انسان است مصرف کنندگان شیشه به دلیل اختلال در این سیستم علائمی را نشان می‌دهند.

شناخت علایم فرد معتاد به شیشه، کمک بسیاری در تشخیص علائم اعتیاد به شیشه و در مراحل بعدی اقدامات درمانی ترک شیشه خواهد داشت. برای پاسخ به این سوال که مصرف‌کنندگان شیشه چه علائمی دارند در ادامه با  ویژگی‌های افراد معتاد به شیشه آشنا خواهید شد:

کاهش اشتها در زمان فعالیت زیاد و افزایش سوخت و ساز بدن

رفتارهای خشن و پرخاشگرانه، سوء ظن و بدبینی، توهمات دیداری و پیدایش رفتارهای وسواسی

اختلال در سیستم گردش خون، افزایش ضربان قلب و فشار خون بالا، برهم ریختگی ریتم طبیعی تنفس، قرمزی چشم‌ها

ضرورت ترک کریستال

کلینک طلوعی دوباره به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد شیشه در تهران به شما کمک می‌کند تا با بهترین روش برای ترک شیشه برای همیشه اعتیاد خود را کنار بگذارید. بنابراین به جای تردید و تکرار این سوال که چگونه شیشه را ترک کنم یا آیا شیشه درمان دارد با مشاوران کلینیک ترک شیشه در تهران ونک تماس حاصل فرمایید تا با روش ترک سریع شیشه از دام اعتیاد رها شوید.

مراکز ترک اعتیاد شیشه مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره با استفاده از بهترین روش ترک شیشه به بیماران کمک می‌کند تا کلیه مراحل ترک شیشه را زیر نظر متخصصان بدون عوارض جانبی ناراحت کننده سپری کنند.

ضرورت ترک کردن شیشه

معمولا افراد معتاد به شیشه همواره با این سوال در ذهن خود درگیر هستند که آیا ترک یکباره شیشه ممکن است؟ آیا برای درمان قطعی اعتیاد به شیشه راهی وجود دارد؟ یا برای ترک شیشه چکار کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات لازم است تمام دلایل مد نظر خود برای ترک شیشه را یادداشت کنید. به خاطر داشته باشید، تا زمانی که فرد برای ترک مواد مخدر شیشه آماده نباشد، هرگز مصرف شیشه را ترک نخواهد کرد. تصمیم با شماست. یکی از روش‌های درمان اعتیاد شیشه، یافتن بهترین راه ترک اعتیاد شیشه در بهترین مرکز ترک اعتیاد شیشه است. این واقعیت را بپذیرید که اعتیاد به شیشه درمان دارد و قادر خواهید بود تا با کمک مشاوران حرفه‌ای در کلینیک‌های ترک اعتیاد از بهترین راهکار برای ترک شیشه بهره‌مند شوید. امروزه راه‌های ترک اعتیاد به شیشه بسیار متنوع و تخصصی هستند که براساس شرایط جسمی و روانی بیمار توسط درمانگر تعیین می‌شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای درک اهمیت اعتیاد به شیشه و ترک آن، تهیه فهرستی از فواید و مزایای ترک مواد مخدر است. در ادامه به برخی از مواردی که ممکن است برای رسیدن به این هدف سودمند باشد اشاره خواهیم کرد:

ترک اعتیاد کریستال

یکی از موثرترین راه های ترک اعتیاد شیشه حذف تمام راه های ارتباطی برای تماس با فروشندگان مواد مخدر است. این راه های ارتباطی شامل شماره تلفن هایی است که در تلفن همراه خود ذخیره کرده اید، شماره تلفن هایی که ممکن است روی تکه های کاغذ نوشته و در کیف پول خود قرار داده باشید و حتی مخاطبین خود در رسانه های اجتماعی. به این ترتیب دیگر به افرادی که تاثیر منفی روی شما دارند دسترسی نخواهید داشت.

بسیار مهم است که از رفتن به محیط های قدیمی که ممکن است شما را به مصرف شیشه وسوسه کند، خودداری کنید. حتی مسیرهای دیگری را برای رفتن به محل کار انتخاب کنید تا از برخورد با دوستان و یا آشنایان قدیمی خود که باعث گرفتار شدن شما در دام اعتیاد به شیشه شده اند، جلوگیری کنید. خودتان را سرگرم کنید. سرگرم شدن با فعالیت های لذت بخش و مورد علاقه به شما کمک خواهد کرد از تاثیرات منفی جلوگیری کنید.

اگر هنوز با این سوال روبرو هستید که چگونه شیشه را ترک کنیم و دیگر به دنبال مصرف آن نرویم باید بگوییم که بهتر است خودتان را سرگرم کنید. سرگرم شدن با فعالیت های لذت بخش و مورد علاقه به شما کمک خواهد کرد از علایم منفی ترک شیشه مخدر جلوگیری کنید و دیگر به دنبال مصرف آن نروید.

شماره تلفن دوست خود را در کیف پول، تلفن همراه یا هر مکانی که به راحتی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید، قرار دهید. تعیین یک نفر به عنوان پشتیبان، ایده فوق العاده ای است، اما داشتن چندین نفر که بتوانید در لحظات حساس با آنها تماس بگیرید انتخاب بهتری است. به خاطر داشته باشید که هرچه شبکه پشتیبانی شما بزرگتر باشد، در فرآیند ترک شیشه موفق تر خواهید بود.

ترک اعتیاد کریستال

ترک اعتیاد شیشه یا کریستال

درخواست حمایت کنید

غلبه بر اعتیاد به شیشه، فرآیند بسیار چالش برانگیزی است، بنابراین بسیار مهم است که در حین درمان اعتیاد به شیشه و از بین بردن اثر شیشه از بدن از یک سیستم پشتیبانی قوی برخوردار باشید. سعی کنید این روند را به تنهایی پشت سر نگذارید. بنابراین اگر هنوز این سوال را در ذهن خود دارید که برای ترک شیشه چه کنیم، در ادامه چند روش برای دریافت پشتیبانی مورد نیاز بیان شده است:

به اعضای خانواده و دوستان خود تکیه کنید. اگر تمایلی به درخواست مجدد از نزدیکان و دوستان خود برای حمایت ندارید، به دلیل اینکه در گذشته یکبار آنها را ناامید کرده اید، به مشاوره خانواده مراجعه کنید. بسیار مهم است که در این مدت از حمایت نزدیکترین افراد برخوردار باشید.

دوستان جدید پیدا کنید. می‌ توانید با افرادی ارتباط برقرار کنید که در مکان‌ هایی مانند اماکن فرهنگی، گروه‌ های مدنی، فعالیت‌ های داوطلبانه، مدرسه، کلاس‌ ها یا مراسمی که در جامعه شما برگزار می‌ شود، مشغول فعالیت‌ های سازنده هستند.

اگر به تنهایی یا در مکانی زندگی می‌ کنید که به راحتی به شیشه یا سایر مواد مخدر دسترسی دارید، پس از گذراندن درمان ترک کریستال به یک محیط عاری از علائم مصرف شیشه بروید. در محیط زندگی سالم‌ تر، از حمایت بیشتری برخوردار خواهید شد.

در این مواقع به سیستم پشتیبانی خود تکیه کنید تا بتوانید انگیزه خود را حفظ کنید. لحظه‌ ای که این فکر در ذهن شما خطور کرد که امروز را در جلسه درمانی شرکت نکن، فوراً با پشتیبان مسئولیت‌ پذیر خود یا شخص حامی دیگری تماس بگیرید.

مرکز طلوعی دوباره به عنوان بهترین مرکز ترک شیشه در تهران به صورت شبانه روزی آماده حمایت و پشتیبانی از بیماران گرامی است.

ترک اعتیاد شیشه یا کریستال

مراحل درمان را به طور کامل پشت سر بگذارید

ضروری است که نه تنها در تمامی جلسات درمانی دوره ترک شیشه شرکت کنید، بلکه باید مراحل ترک شیشه در کلینیک  را نیز به طور کامل پشت سر بگذارید.

در گفتگو شرکت کنید، تکالیفی که به عهده شما گذاشته شده تا در خانه انجام دهید را در اولویت قرار دهید تا از هر یک از جلسات بیشترین بهره را ببرید.

اگر شما نیز به این موضوع فکر می کنید که ترک مواد مخدر شیشه چگونه است در ادامه گزینه های درمان ترک اعتیاد شیشه بیان شده است:

درمان شناختی رفتاری

این روش درمانی یک از موثرترین روش های ترک شیشه است که به شما کمک می کند تا عوامل وسوسه انگیزی که در مصرف مواد شما مؤثرند را شناسایی کنید و راهبردهایی برای ترک قطعی شیشه به شما ارائه خواهد داد. کلینیک فوق تخصصی ترک شیشه در تهران با حضور تیم روانشناسان و روانپزشکان مجرب و متخصص، انواع خدمات روان درمانی را به بیماران و خانواده آن ها ارائه می کنند.

خانواده درمانی چند بعدی

یکی از راهکارهای ترک شیشه کشف عامل بوجود آورنده اعتیاد از طریق خانواده درمانی چند بعدی در مرکز ترک اعتیاد شیشه است. از این روش درمانی اغلب برای نوجوانان استفاده می شود تا به جوانان و خانواده های آنها کمک کند تا الگوهای سوء مصرف را بررسی کرده و عملکرد کلی فرد را در خانواده بهبود بخشند.

برای فرآیند ترک آماده شوید

اگر با این سوال در ذهن خود روبرو هستید که بهترین راه ترک شیشه چیست باید بگوییم که سم زدایی اعتیاد بهترین روش ترک اعتیاد شیشه و اولین گام در درمان اعتیاد است که باید در مراکز ترک شیشه انجام شود. سم زدایی با تکنیک ترک سریع شیشه از بدن، به شما اجازه می دهد تا  در اسرع وقت از شر ماده مخدر شیشه خلاص کنید. بهتر است که برای رویارویی با علائم ترک اعتیاد شیشه در روزهای اولیه درمان، آمادگی کافی داشته باشید.

هرگز به دنبال یافتن یک جواب قطعی برای این سوال که ترک شیشه چه مدت طول میکشد نباشید زیرا این مدت براساس شرایط سلامت عمومی و میزان اعتیاد فرد به شیشه متفاوت است. با شروع این علائم احساس ناخوشایند و نامطلوبی را تجربه خواهید کرد، اما موقتی هستند. به خودتان یادآوری کنید که زمانی که بتوانید روزهای اول را پشت سر بگذارید، مراحل سخت آن را سپری کرده اید و به مرور زمان این علایم فروکش خواهند کرد و احساس بهتری را تجربه خواهید کرد.

موفقیت های خود را جشن بگیرید

هر مرحله از مراحل ترک شیشه در کلینیک را که با موفقیت پشت سر می گذارید خودتان را تشویق کنید و جشن بگیرید. شفاهی به خودتان تبریک بگویید که شجاعت این را داشتید که راه درمان اعتیاد به شیشه را با تلاش های مستمر و با وجود سختی های زیاد پشت سر بگذارید.

ورزش

ورزش کردن یکی از مهم ترین راههای ترک شیشه است که کلیه فعالیت هایی نظیر پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، باغبانی، شنا، حتی تمیز کردن منزل به نوعی ورزش محسوب می شوند.

نوشتن

۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز را به نوشتن در مورد رویدادهای استرس زایی که در آن روز روی داده اند اختصاص دهید. اگر بعد از نوشتن در مورد رویداد، پایان آن را به روش دلخواه خود و به گونه ای که دوست داشتید همه چیز پیش برود، بازنویسی کنید، به شما کمک خواهد کرد. در واقع بازنویسی خاطرات روزانه در زمان حال یکی از راه های ترک شیشه از طریق بهبود وضعیت روانی است. بدون داشتن تردید از این که چگونه میتوان شیشه را ترک کرد طوری وانمود کنید که گویی واقعاً چنین اتفاقی افتاده است. به این ترتیب تمرین نوشتن را با یک نکته مثبت به پایان خواهید رسانید.

صحبت کنید

خواه می خواهید بخندید، گریه کنید، یا فقط کمی خودتان را تخلیه کنید، یک دوست، مشاور ترک ناگهانی شیشه یا فردی را پیدا کنید که در دسترس باشد و با او صحبت کنید.

کاری را انجام دهید که از آن لذت می برید

فعالیتی را پیدا کنید که واقعاً از انجام آن لذت می برید و مدتی را به انجام آن کار اختصاص دهید. این فعالیت ها ممکن است شامل هر چیز سالمی باشد که از آن لذت می برید، مانند باغبانی، بازی با بچه هایتان، قدم زدن، غذا خوردن در رستوران، پختن غذا، یا حتی مدتی بیرون نشستن در هوای تازه. اگر از انجام این فعالیت ها لذت می برید و اطمینان دارید که فعالیت های سالمی هستند، آنها را انجام دهید.

ترک اعتیاد شیشه یا کریستال

مدیتیشن کنید

در مکانی ساکت بنشینید و از طریق بینی عمیق نفس بکشید و اجازه دهید هوا به سمت شکم شما برود. سپس از طریق دهان نفس خود را بیرون دهید تا هوا از شکم و دهان شما خارج شود. در حین انجام این کار، روی نفس هایی که می کشید تمرکز کنید. مدیتیشن، یک فرآیند عالی برای تسکین استرس است.

یوگا

در یک کلاس یوگا ثبت نام کنید یا چند دی وی دی مخصوص تمرینات یوگا خریداری کنید و آنها را نگاه کنید و تمرین کنید تا به کاهش استرس خود کمک کنید.

یک برنامه پیشگیری از عود تهیه کنید. گاهی اوقات تمایل به مصرف مخدر شیشه صرف نظر از اینکه چه کاری انجام می دهید، شدید و سنگین می شود. بنابراین بسیار مهم است که بدانیم در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی دقیقاً چه کاری باید انجام دهیم. در اینجا چند تکنیک عالی برای مقابله با تمایلات شدید به مصرف مخدر شیشه را به شما خواهیم آموخت   که باید آن را بخشی از برنامه خود قرار دهید.

برای ترک شیشه چه بخوریم؟

اگرچه هیچ رژیم غذایی خاصی وجود ندارد که بتواند به شما کمک کند تا شیشه را ترک کنید، خوردن یک رژیم غذایی متعادل و سالم باعث حفظ سلامت عمومی و روند بهبودی شما را می شود.. در ادامه چند دستورالعمل کلی برای رژیم غذایی وجود دارد که ممکن است در این دوران مفید باشد:

مایعات: مایعات در طول دوره ترک بسیار مهم است، زیرا شیشه می تواند باعث کم آبی بدن و سایر استرس های فیزیکی بر روی بدن شود. مقدار زیادی آب و سایر مایعات مانند دمنوش های گیاهی بنوشید تا به دفع سموم از بدن کمک کنید.

پروتئین: پروتئین برای ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده و حمایت از سلامت کلی ضروری است. از انواع منابع پروتئین بدون چربی مانند مرغ، ماهی و حبوبات استفاده کنید تا در طول روند بهبودی از بدن خود محافظت نمایید.

غذاهای کامل: بر خوردن انواع غذاهای کامل و غنی از مواد مغذی مانند میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل و حبوبات تمرکز کنید تا ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز بدن جهت حفظ سلامتی در دوره بهبودی را تامین کنید.

چربی‌های سالم: ترکیب چربی‌های سالم، مانند آن‌هایی که در آجیل، دانه‌ها، آووکادو و ماهی‌های چرب یافت می‌شوند، می‌توانند به عملکرد مغز کمک کرده و التهاب را کاهش دهند، که ممکن است در طول روند بهبودی مفید باشد.

از غذاهای فرآوری شده و شکر اجتناب کنید: غذاهای فرآوری شده و قند می توانند باعث افزایش سطح قند خون شوند که می تواند به نوسانات خلقی و خستگی کمک کند. سعی کنید مصرف این غذاها را محدود کنید و در عوض روی خوردن یک رژیم غذایی متعادل و غنی از مواد مغذی تمرکز کنید.

به یاد داشته باشید، نیازهای تغذیه ای هر فرد متفاوت است، و ممکن است برای توصیه های شخصی با پزشک یا متخصص تغذیه صحبت کنید. علاوه بر رژیم غذایی، گنجاندن تکنیک های مدیریت استرس، مانند ورزش، تمرکز حواس و تنفس عمیق، در برنامه روزانه شما می تواند به حمایت از روند کلی بهبودی کمک کند.

سم زدایی شیشه از بدن

برای از بین بردن اثر شیشه از بدن، سم زدایی اعتیاد اولین گام در درمان اعتیاد به شیشه است و این فرآیند به بدن شما اجازه می دهد تا خود را از شر ماده مخدر شیشه خلاص کنید. لازم است کلیه روش های ترک شیشه حتما زیر نظر پزشک متخصص اعتیاد در کلینیک ترک شیشه صورت بگیرد و به هیچ عنوان این مرحله نباید در منزل انجام شود.

ترک اعتیاد شیشه با روش ماتریکس

در این روش درمان غیر دارویی که تحت نظر مجرب ترین درمانگران در کلینیک ترک اعتیاد اجرا می شود علاوه بر درمان جسمانی، توجه بسیار ویژه ای به درمان روانی بیماران می شود و با جلسات مشاوره به بیمار کمک می شود تا با اصلاح سبک زندگی و چهارچوب های فکری خود از اعتیاد فاصله بگیرد و طی جلسات مشاوره برای بیماران تکالیف و تمارینی مشخص می شود که بیمار باید در بازه زمانی مشخص شده به انجام آنها بپرداز و محوریت هر جلسه بررسی تکالیف و بهبود شرایط روحی بیمار می باشد.

ترک اعتیاد شیشه با روش ماتریکس

علائم ترک شیشه

خستگی بیش از حد

زیاد خوابیدن یا نخوابیدن

افزایش اشتها

بی تفاوتی

وسوسه شدید برای مصرف دوباره

جدید ترین درمان شیشه در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره

بهترین راه برای ترک شیشه در بهترین کلینیک ترک شیشه در تهران استفاده از ایمپلنت نالتروکسان است. دوز مصرفی ۱ میلی گرم معادل ۱ صوت درمان با حداقل ۷ الی ۱۴ روز بستری و بصورت تدریجی می باشد که در صورت وجود علائم و نظر درمانگران ممکن است مدت زمان ترک شیشه افزایش پیدا کند.

بنابراین پاسخ ما به این سوال که آیا شیشه ترک دارد؟ کاملا مثبت است. بی شک خواست و اراده شما مهم ترین عامل برای موفقیت در این مسیر است و ما نیز در  مرکز ترک شیشه طلوعی دوباره برای کمک در کنار شما خواهیم بود.

بنابراین اگر به دنبال یافتن مکانی مناسب برای ترک شیشه در کلینیک در تهران هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات کلینیک شبانه روزی ترک شیشه طلوعی دوباره است.

سوالات متداول درباره ترک شیشه

آیا مصرف شیشه در آزمایش اعتیاد مشخص می شود؟
سوء مصرف شیشه از طریق آزمایش های مختلفی همچون آزمایش خون، آزمایش ادرار و آزمایش مو قابل تشخیص است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تشخیص اعتیاد تنها باید در بهترین مرکز ترک خصوصی اعتیاد، تحت نظر کادر متخصص انجام بگیرد.

آیا ترک شیشه با ب۲ امکان پذیر است؟
ب۲ مخدر بسیار اعتیادآور است که سوء مصرف آن نه تنها کمکی به مصرف کننده نخواهد کرد، بلکه باعث ایجاد وابستگی روانی و جسمانی بیماران نیز می شود و سوء مصرف آن به هر دلیلی که باشد عوارض روانی و جسمانی متعددی برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

شیشه تا چند روز در ادرار نشان داده می شود؟
همانطور که در سوالات پیشین گفتیم، سوء مصرف شیشه در آزمایش های مختلف قابل تشخیص است که تشخیص سوء مصرف شیشه در بدن از طریق آزمایش ادرار بین ۳ الی ۵ روز، در آزمایش خون بین ۱ الی ۳ روز و در آزمایش مو تا ۹۰ روز قابل تشخیص است.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رای شما ثبت شود

میانگین آرا ۳٫۵ / ۵٫ شمارش آرا: ۳۴

رایی یافت نشد. اولین نفری باشید که رای میدهید.

1 Comment

  1. غفور گفت:

    سلام من ی سوال دارم اگر کسی اعتیاد به شیشه نداشته باشه و برای اولین بار مصرف کرده باشه از طریق کشیدن و بعد از چندساعت پشیمون بشه و بخواد خیلی فوری این ماده رو از بدنش خارج کنه چکار باید بکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =