اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

درمان اعتیاد در منزل

فهرست مطالب
0
(0)
ترک اعتیاد در منزل

بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل

چگونگی انجام ترک اعتیاد در منزل یکی متداول ترین سوالات از مشاورین مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره می باشد اما همانطور که در مقالات متعدد اشاره کردیم، هر گونه ترک اعتیاد خودسرانه و خود درمانی اعتیاد می تواند عوارض جبران ناپذیری بر سلامت جسمانی و روانی مصرف کننده داشته باشید چرا که ترک اعتیاد علاوه بر درمان جسمانی نیازمند دریافت خدمات روان درمانی تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و روانشناس مجرب می باشد به همین دلیل خود درمانی اعتیاد نمی تواند راه کار مناسبی برای درمان باشد.

به همین منظور و در راستای ارائه خدمات رسانی بهتر تصمیم گرفتیم تا در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، امکان ترک اعتیاد در منزل با کلیه امکانات بیمارستانی و پرستاری را برای بیماران فراهم نماییم. چرا که بیماران ممکن است به دلایل مختلفی همچون همه گیری ویروس کرونا یا نداشتن وقت کافی برای بستری ترجیح بدهند که اقدام به درمان وابستگی خود در منزل نمایند.

ترک اعتیاد در منزل

مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره، به عنوان بهترین مرکز نگهداری ترک اعتیاد  با مجوز بستری از وزارت بهداشت و درمان کشور با دو بخش مجزا برای بانوان و آقایان و کلیه امکانات رفاهی، تفریحی و بیمارستانی با مجوز رسمی فعال در حوزه درمان بستری و سرپایی اعتیاد و اختلالات اعصاب و روان می باشد. یکی از خدمات ارائه شده در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، ترک اعتیاد در منزل است و مناسب بیمارانی است که به دلایل مختلف تمایل به مراجعه و بستری در کلینیک ترک اعتیاد را ندارد و درمان در خانه همراه با پرستاری شبانه روزی و ویزیت روزانه روانپزشک به منظور روان درمانی و تجویز داروهای روانپزشکی، ایجاد icu خانگی و پیگیری و انجام کلیه امور درمانی انجام می گیرد بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل می باشد و به بیماران این امکان را می دهد تا بدون بروز هیچ عارضه ای اقدام به درمان و ترک اعتیاد کنند.

این خدمات برای درمان وابستگی روانی و جسمانی به کلیه مواد مخدر و محرک همچون ترک شیره تریاک در منزل، ترک اعتیاد شیشه در خانه، ترک هروئین در خانه  با کلیه اقدامات درمانی انجام پذیر است.

خدمات کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره

ایجاد icu خانگی

پرستاری شبانه روزی

ویزیت روزانه روانپزشکی

تجویز داروهای روانپزشکی

روان درمانی

انجام کلیه اقدامات درمانی

درمان قطعی اعتیاد

اعتیاد یک بیماری روانی پیچیده است که در ابتدا با مصرف داوطلبانه شروع شده و به تدریج باعث اعتیاد مصرف کننده می شود. درمان و ترک اعتیاد بسته به نوع مخدر یا محرک مصرفی، دوز و مدت زمان مصرف نیاز به برنامه درمانی مشخصی دارد که هدف از درمان شخص مصرف‌کننده در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد کشور، ترک کامل و همیشگی مواد مخدر است.

ترک اعتیاد در منزل

ترک اعتیاد در منزل

خدمات کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره

متد درمان در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره بر اساس آخرین تحقیقات پزشکی و بر پایه علوم روانشناسی و روانپزشکی می‌باشد و تمرکز کادر درمانی کلینیک طلوعی دوباره بر ارائه بهترین و بروز ترین متدهای درمان می باشد و به همین جهت بسته به وضعیت سلامتی بیمار، نوع مخدر یا محرک مصرفی، دوز مصرفی و پارامترهای متعدد دیگر، روش‌ درمان مناسب برای بیماران در نظر گرفته می شود.

اهم فعالیت های کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره به شرح زیر می باشد:

ارائه خدمات مشاوره ای به بیماران قبل از بستری

 درمان و ترک اعتیاد به کلیه مخدرها، محرک ها و داروهای اعتیادآور

بستری بیماران اعتیاد و اعصاب و روان به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته

پانسیون بیماران به صورت اتاق‌های خصوصی و VIP و ارائه بهترین خدمات هتلینگ و رفاهی به بیمار و همراه بیمار

ارائه خدمات درمانی تحت کنترل روانپزشک ترک اعتیاد، تیم روانشناسی، روان پرستار، پیراپزشک و پزشک عمومی

ارائه خدمات روان درمانی در قالب مشاوره فردی، گروه درمانی، کار درمانی، خانواده درمانی و زوج درمانی

روش های درمان اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره

ترک بستری و سرپایی و ترک اعتیاد در منزل

ترک اعتیاد به روش ECT یا شوک درمانی

درمان تحت نظر روانپزشک ترک اعتیاد به کمک داروهای روانپزشکی

ترک اعتیاد به روش سم زدایی تدریجی و سم زدایی فوق سریع UROD

ترک اعتیاد به کمک تجهیزات مدرن پزشکی همچون CBT، آر تی ام اس، نوروفیبدک و بیوفیدبک

پیگیری ها بعد از درمان

در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره، بعد از پایان درمان سم زدایی و ترخیص، بیمار رها نمی شود. بیمار امکان برخورداری از مشاوره فردی، شرکت در کلاس های گروه درمانی و خانواده درمانی بصورت هفتگی را دارد. اگر بیمار بعد از ترخیص دچار مشکل شد می تواند با پذیرش تماس گرفته و در اولین فرصت جهت ویزیت روانپزشک به مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره مراجعه نماید. همچنین بیمار باید بعد از ترخیص هر ماه یکبار به کلینیک مراجعه نموده و توسط روانپزشک ویزیت شود تا زمانیکه پزشک معالج اعلام نماید که دیگر نیاز به مراجعه و ویزیت نمی باشد. به شما این اطمینان را می دهیم تا بهبود کامل بیمار در کنار هستیم و می توانید از خدمات برتر شبانه روزی کلینیک طلوعی دوباره بهره مند شوید.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رای شما ثبت شود

میانگین آرا 0 / 5. شمارش آرا: 0

رایی یافت نشد. اولین نفری باشید که رای میدهید.

فهرست مطالب
خدمات درمان و ترک اعتیاد