عوارض قطع ناگهانی قرص خواب
عوارض قطع ناگهانی قرص خواب
9 مرداد 1402
بهترین قرص خواب آور
بهترین قرص خواب‌ آور
9 مرداد 1402
نمایش همه
۰
(۰)

زولپیدم از دسته داروهای آرامبخشی است که باعث بروز اعتیاد در مصرف‌کننده آن می‌شود به طوری که فرد برای درمان خود باید به دنبال راه‌های ترک زولپیدم برود و روند درمان خود را هرچه سریع‌تر آغاز کند. بهترین روش ترک زولپیدم مراجعه به مراکزی است که با استفاده از روش‌های صحیح و اصولی به درمان اعتیاد به زولپیدم بپردازند. ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با طریقه ترک زولپیدم بیشتر آشنا کنیم.

نحوه ترک زولپیدم

بهترین راه ترک زولپیدم مراجعه به کلینیک‌های معتبر ترک اعتیاد است. یکی از این مراکز معتبر در شمال تهران به نام کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره است که با برخورداری از دانش و تجربه پزشکان خود و همچنین استفاده از امکانات رفاهی کامل توانسته جایگاه‌ای در این زمینه پیدا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند درمان خود می‌توانید با شماره مندرج در سایت طلوعی دوباره تماس گرفته و با مشاوران ما صحبت کنید.

بهترین روش ترک زولپیدم

دو مورد از اصلی‌ترین راه‌های ترک زولپیدم سم زدایی و روان درمانی است که در ادامه درباره هر یک از آن‌ها به شما عزیزان توضیح می‌دهیم.

بهترین روش ترک زولپیدم

نحوه ترک زولپیدم با روش سم زدایی:

بعد از مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره طی آزمایشاتی مشکلات روانی و جسمانی بیمار توسط پزشک مشخص می‌شود. پزشک برای درمان مشکلات جسمی ناشی از اعتیاد به زولپیدم، عمل سم زدایی را برای بیمار تجویز می‌کند. منظور از سم زدایی، پاکسازی جسم از تمام سموم و مواد مخدر است. با این کار فرد از نظر جسمی وابستگی خود را به زولپیدم از دست می‌دهد.

مدت زمان سم زدایی و شدت نشانه‌های ترک به میزان و مدت مصرف زولپیدم در هر فردی بستگی دارد. با قطع مصرف زولپیدم و گذشت چند روز فرد علائم و نشانه‌های جسمی و روانی مانند حالت تهوع، تحریک‌پذیری، اضطراب و افسردگی را نیز تجربه می‌کند و همانطور که گفتیم شدت این علائم به میزان و مدت مصرف زولپیدم در شخص بستگی زیادی دارد.

طریقه ترک زولپیدم با روش روان درمانی:

برای تکمیل روند درمان و ترک کامل زولپیدم بیمار باید مرحله روان درمانی را نیز طی کند. در این مرحله، بیمار در جلسات مشاوره‌ای و روانشناسی که کلینیک برای او در نظر گرفته است به صورت فردی یا گروهی شرکت کرده و با کمک روانشناسان مرکز ترک اعتیاد، از نظر روانی نیز تمایل خود را برای مصرف مجدد زولپیدم از دست می‌دهد.

بعد از اتمام این دو مرحله اصلی بیمار تا مدت‌ها بعد، توسط کادر درمان این مجموعه پیگیری پزشکی می‌شود و بهتر است در جلسات روان درمانی شرکت کند تا به صورت ریشه‌ای تمایل خود را برای مصرف هر دارو و ماده مخدری از دست بدهد.
با خواندن این مقاله به درستی متوجه شدیم یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین راه‌های ترک زولپیدم مراجعه به پزشک ترک اعتیاد معتبر است. این پزشکان متخصص را می‌توانید در مراکز ترک اعتیادی پیدا کنید که با استفاده از متد پیشرفته و به روز، به درمان بیماران مبتلا به اعتیاد خود پرداخته‌اند.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رای شما ثبت شود

میانگین آرا ۰ / ۵٫ شمارش آرا: ۰

رایی یافت نشد. اولین نفری باشید که رای میدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =