ترک خانگی کوکائین
ترک کوکائین در خانه
31 تیر 1402
عوارض مصرف شیشه بر روی مغز
عوارض مصرف شیشه بر روی مغز
31 تیر 1402
نمایش همه
دارو برای ترک کوکائین
۱٫۳
(۳)

در تلاش برای ترک وابستگی به کوکائین، داروها یکی از ابزارهای مؤثر و مهم در فرآیند درمانی ایفای نقش می‌کنند. این داروها، با کمک به مدیریت علائم واگیری و کاهش شدت ترکیب به کوکائین، به افراد کمک می‌کنند تا به مرور زمان از وابستگی خود به این مواد مخدر فاصله بگیرند. در این مطلب، به برخی از داروهای معمولاً استفاده شده در ترک کوکائین و تأثیرات آنها بر زندگی افراد متعاقب ترک کوکائین خواهیم پرداخت. این داروها باید تحت نظر متخصصین درمان اعتیاد تجویز شوند و همیشه باید راهنمایی پزشکان را رعایت کنید.

قرص ترک کوکائین

پس از ترک ناگهانی کوکائین، عوارضی مانند ولع و میل زیاد به مصرف مجدد برای بیمار به وجود می‌آید که تا چند هفته می‌تواند ادامه داشته باشد. خوردن سرخود و بدون تجویز پزشک دارو برای ترک کوکائین نیز مشکلات جسمی و روانی فرد را می‌تواند حادتر از قبل کند. بهترین راه برای دوری از وسوسه برای مصرف مجدد، مراجعه به پزشک ترک اعتیاد است. در کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی طلوعی دوباره بهترین پزشکان و روانپزشکان برای درمان درست و اصولی بیماران عزیز آماده ارائه خدمات هستند.

ترک کوکائین با دارو و بدون نظارت یک پزشک متخصص، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که یک متقاضی ترک اعتیاد آن را مرتکب می‌شود. از آنجایی که مصرف هر دارویی می‌تواند عوارض خاصی را در پی داشته باشد پس به هر دلیلی از مصرف خودسرانه داروهای ترک کوکائین به شدت اجتناب کنید. با مراجعه به پزشک متخصص ترک اعتیاد، داروهایی برای شما با توجه به میزان مصرف، مدت مصرف و بررسی شرایط فیزیکی برای شما تجویز می‌شود که تعدادی از آن‌‌ها را در ادامه نام می‌‎بریم:

  • توپیرامات
  • ویگاباترین
  • مودافینیل
  • گاباپنتین

یکی از مراکز معتبر برای ترک کوکائین و کاهش عوارض ترک کوکائین، کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی طلوعی دوباره است که با کادر درمان حرفه‌ای و متد پیشرفته خود و همچنین ارائه بهترین خدمات، توانسته بیماران مبتلا به اعتیاد زیادی را با سلامت جسمی و روانی کامل، به آغوش خانواده بازگرداند.

ترک کوکائین با دارو

با مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره و طی شدن مراحل بستری، طی فرآیندی، آزمایشات جسمی و روانی که از بیمار گرفته شده به پزشک معالج او کمک می‌کند تا صحیح‌ترین روش درمان را برای او انتخاب کند. در ابتدا با توجه به میزان و مدت مصرف بیمار، نوع درمان او را انتخاب می‌کنند که آیا نیازی به بستری شدن بیمار هست یا خیر؟ در مرحله بعد، از روش سم زدایی تدریجی برای خارج کردن مواد مخدر از بدن بیمار استفاده می‌کنند. سپس به صورت همزمان با مرحله سم زدایی، مرحله روان درمانی ترک اعتیاد نیز آغاز می‌شود. زیرا در طی مصرف کوکائین فرد دچار اختلالات روانی متعددی مانند اضطراب و افسردگی می‌‎شود و تنها را درمان او شرکت در جلسات روان درمانی فردی، گروهی یا خانوادگی است.

برای اطلاع از نوع درمان و روند درمانی خود می‌توانید با مشاوران ما در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید. هماکاران ما در این مرکز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رای شما ثبت شود

میانگین آرا ۱٫۳ / ۵٫ شمارش آرا: ۳

رایی یافت نشد. اولین نفری باشید که رای میدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 10 =