معرفی ۱۰ تا از بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی

تفاوت کمپ و کلینیک
فرق کمپ و کلینیک ترک اعتیاد
23 آذر 1401
بهترین کمپ ترک اعتیاد به همراه قیمت و تجربه های بیماران
بهترین کمپ ترک اعتیاد به همراه قیمت و تجربه های بیماران
23 آذر 1401
نمایش همه
۳
(۶)

ترک اعتیاد و یا بستری بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی می‌تواند تاثیر فراموش نشدنی در روند درمان تا کسب بهبودی داشته باشد. برخی کلینیک‌ های ترک اعتیاد از روش‌هایی برای ترک موفق استفاده می‌کنند که مشکل را از ریشه حل می‌کنند و مسیر را برای حفظ موفقیت طولانی و دائمی فراهم می‌کنند.

بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی کسانی را که گمان می‌کنند در اثر سوء مصرف مواد گم شده بودند، برای همیشه نجات داده است. بسیاری از افراد این تجربه را دارند که در مراکز غیر استاندارد اقدام به ترک کرده‌اند و مجدد به مصرف مواد مخدر بازگشته‌اند. این مراکز در ابتدا باید به دنبال بررسی علل اعتیاد باشند تا بدانند در وهله اول چه چیزی افراد را به سمت مصرف مواد مخدر سوق می‌دهد. بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی به مراجعان خود می‌آموزند که چگونه بدون مواد مخدر یا الکل زندگی سالمی داشته باشند. هدف، زندگی بدون مواد مخدر است.

بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی یک رویکرد منحصر به فرد برای درمان اعتیاد دارند. آنها فضایی امن و مراقبتی را فراهم می‌کنند که در آن هر بیمار یک برنامه درمانی شخصی دریافت می‌کند که هدف آن درمان و التیام مسائل اصلی است که زمینه ساز سوء مصرف مواد است. از درمان شناختی-رفتاری گرفته تا ترمیم بدن و مغز، رویکرد این مراکز برای ترک مصرف مواد مخدر است.

رهایی از اعتیاد فرآیند بسیار دشواری است، اما اگر توسط یکی از بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی درمان شود، می‌تواند روندی سازنده و معنادار باشد. با وجود گزینه‌های درمانی متعدد، یافتن یک کلینیک ترک مصرف مواد مخدر مناسب که متناسب با تمام نیازهای شما یا کسی که دچار اعتیاد شده است، ضروری است. هنگام انتخاب بهترین مرکز ترک اعتیاد، درک این نکته ضروری است که باید تمام معیارهای ضروری را برای اطمینان از بهبود موفقیت آمیز داشته باشد.

یافتن یک کلینیک ترک مصرف مواد مخدر با کیفیت به افرادی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کند تا معنا و هدف را دوباره به زندگی خود بازگردانند و به یک انسان سالم تبدیل شوند.

ویژگی‌های کلیدی بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی

۱٫ رویکرد‌ها و گزینه‌های متعدد برای درمان

انتخاب یک مرکز توانبخشی که گزینه‌های متعددی را برای درمان ارائه می‌دهد ضروری است، زیرا این اطمینان را ایجاد می‌کند که رویکرد “تمام بدن” تمرکز اصلی مرکز ترک اعتیاد است. گزینه‌هایی که رویکردش مبتنی بر تحقق هدف که ترک مواد مخدر برای همیشه است، را القا می‌کند، تجربه‌ای جامع و معنادار را برای بهبودی از اعتیاد به بیماران ارائه می‌دهد.

امکانات مراکز ترک اعتیاد، دارای برنامه‌هایی هستند که گزینه‌های مختلفی مانند مراقبت‌های درمانی بستری، جلسات درمانی فردی، گروهی و خانوادگی و همچنین برنامه مراقبت‌های پس از آن را ارائه می‌دهند و به فرد کمک می‌کنند تا از هر نوع اعتیادی رهایی یابند. این برنامه‌های گام به گام تضمین می‌کند که فرد در تمام لحظات سخت مورد مراقبت و حمایت قرار می‌گیرد.

۲٫ مراقبت فردی طراحی شده داشته باشند

یکی از مهمترین جنبه‌های انتخاب بهترین مرکز ترک اعتیاد این است که مطمئن شوید که این مرکز یک برنامه طراحی شده به صورت جداگانه برای هر شخص در هر مرحله از راه پشتیبانی ارائه می دهد. این نوع مراقبت جلسات درمانی فردی را فراهم می‌کند و برنامه را برای رفع نیازهای اعتیاد خاص فرد تنظیم می‌کند.

۳٫  وجود متخصصان با کیفیت بالا در مرکز

متخصصان آموزش دیده واقعی‌ترین گواهی بر بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی هستند. کارکنان حرفه‌ای آموزش دیده شامل مشاوران، درمانگران و پزشکان متخصصی هستند که برای بازگرداندن روحیه هر فردی که از اعتیاد رنج می برد، آموزش دیده‌اند. بهترین کارکنان همچنین شامل پرستاران ثبت نام شده، متخصصین تغذیه، روانشناسان و سایر متخصصان هستند. متخصصان آموزش دیده طیف گسترده‌ای از جلسات مشاوره فردی، گروهی، خانوادگی و شبانه روزی را ارائه می‌دهند که به افراد کمک می کند تا در لحظات سخت یا دردناک به نحو مؤثری کنار بیایند.

معرفی بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی در ایران

کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی

این مرکز ترک اعتیاد که به مدیریت دکتر مسعود جوادی با ۱۲ سال سابقه کار تخصصی در حوزه اعتیاد وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده است، کلینیک دکتر جوادی از بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران است. این کلینیک تخصصی ترک مواد مخدر دارای مجوز بستری شبانه روزی بیماران اعتیاد و اعصاب و روان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد که همین موضوع می‌تواند خیال مراجعان را تا حد زیادی راحت کند.

از خدمات این مرکز می‌توان به سم زدایی ترک اعتیاد، سی بی تی، الکتروشوک درمانی و … اشاره کرد. در این مرکز تخصصی علاوه بر استفاده از متخصصین روانپزشکی و روانشناسی ترک اعتیاد جهت درمان بیماران اعتیاد و اعصاب و روان، از متخصصین نورولوژی، مسمومیت، قلب و عروق، داخلی و بیهوشی نیز جهت خدمات بهتر به بیماران استفاده شده است. این متخصصین به صورت شبانه روزی در کلینیک آماده خدمات رسانی به بیماران هستند. به عبارت بهتر این مرکز، از تمامی نکاتی را که باید برای انتخاب کلینیک ترک اعتیاد مد نظر قرار دهید، نمره بالایی می‌گیرد.

کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی پیام تندرستی

ارائه خدمات تخصصی روانپزشکی، روانشناسی و ترک اعتیاد درمان سرپایی و بستری بصورت شبانه‌روزی و صفر تا صد ترک اعتیاد در این مرکز انجام می‌شود. مزیت رقابتی و وجه تمایز این مرکز ترک اعتیاد با دیگر کلینیک‌های ترک اعتیاد، استفاده از جدیدترین داروها مانند نالتروکسان است که خود ضد مخدر است و اعتیاد و وابستگی جدیدی برای بیمار به ارمغان نمی‌آورد.

تمامی این امکانات و خدمات کلینیک پیام تندرستی را جز لیست بهترین مرکز ترک اعتیاد قرار داده است.

این مرکز علاوه بر خدمت سم زدایی مواد مخدر از بدن و درمان اختلالات زمینه‌ای و روانپزشکی فرد و نیز عوارض روانی ثانویه به دلیل مصرف مواد اعتیادآور و در واقع ترک اعتیاد، به شکل تخصصی و چند وجهی تمرکز دارند و برای هر بیمار الگویی مناسب با احوالات و شرایط وی به صورت اختصاصی طراحی و اجرا می‌شود. در واقع مسیر درست همین است، چرا که افراد با پیش زمینه‌های متفاوت و احوالات مختلف به اعتیاد دچار می‌شوند و پیچیدن یک نسخه برای همه، روش مناسبی نیست.

مرکز ترک اعتیاد طلوعی دوباره

این مرکز با دارا بودن جدید ترین روش های ترک اعتیاد با بروز ترین متود های روز دنیا در درمان ترک اعتیاد توانسته به عنوان نخستین کلینیک ترک اعتیاد با این روش در ایران شود. به جرئت می توان گفت کلینیک طلوعی دوباره به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد می باشد.

کلینیک طلوعی دوباره خدمات ویژه ای را به بیماران خود ارائه می دهد و در تمام مراحل درمان و حتی بعد از درمان اعتیاد همراه بیمار خواهد بود  این مرکز علاوه بر خدمات درمانی ترک در زمینه روانپزشکی و روان درمانی زیر نظر روانشناسان متخصص صورت می گیرد. این متخصصین به صورت شبانه روزی در کلینیک آماده خدمات رسانی به بیماران هستند و همراه آن ها خواهد بود.

مرکز بستری درمان اعتیاد پردیس

این مرکز به مدیریت دکتر محمد مهدی کریمی که عضو انجمن درمانگران اعتیاد است، تاسیس شده است. این مرکز با داشتن اتاق‌های شیک و خصوصی به حریم شخصی بیماران احترام گذاشته و با برگزاری جلسات انفرادی و گروهی، بیماران را در تمام مسیر درمان همراهی می‌کنند. روند درمان در این کلینیک زیر نظر متخصاصان و با روش‌های مطمئن و آزمایش شده انجام می‌شود و بیماران با اطمینان خاطر مراحل درمان خود را طی می‌کنند.

این مرکز نیز مانند بسیاری از مراکز ترک اعتیاد، خدمات مشاوره خود را به خانواده یا خود بیمار به صورت رایگان ارائه می‌کند. همانطور که می‌دانید مرحله مشاوره به اندازه مرحله درمان مهم است و مرکز بستری پردیس، یکی از بهترین مراکز برای دریافت مشاوره است. این مرکز در تهران قرار دارد و بیماران از سراسر کشور را پذیرش می‌کنند

مرکز بستری و ترک اعتیاد نیک مهر

اعتیاد یک بیماری مزمن است که درست است مانند کرونا همه گیر و در مراحل اول کشنده نیست، اما عملکرد مغز را مختل کرده و به مرور زمان زندگی برای شخصی که درگیر اعتیاد است، بی معنی می‌شود که با مرگ تفاوت چندانی ندارد. مرکز بستری و ترک اعتیاد خانه سپید اعتقاد دارد اعتیاد یک مشکل است و پاسخ موثر ومقرون به صرفه به این مشکل و ایجاد یک نظام یا سیستم سطح بندی شده درمانی اهمیت اساسی دارد.

این مرکز بیمارانی که میزان مصرف آن‌ها شدیدترین و بالاترین حد ممکن است را با روش‌های تخصصی خود درمان می‌کند. محیط و لوکیشن نیک مهر، متشکل از باغ و ساختمان بزرگی است که بیماران را دچار رخوت نمی‌کند و مانند یک کمپ ترک اعتیاد خسته کننده نیست. در این مرکز بستری ترک اعتیاد درمان توسط تیم چند رشته ای متشکل از افراد دارای دانش و تخصص در زمینه درمان اختلالات مصرف مواد شامل پزشک دوره دیده، روانپزشک، پرستار، روانشناس دوره دیده، مددکار و کاردرمانگر ارائه می‌شود

کلینیک ترک اعتیاد افشار

اعتیاد بیماری‌ است که در حال حاضر برخی افراد و خانواده‌ها درگیر آن هستند و برای فرار از این مشکل به ظاهر حل نشدنی و یا سخت حل شدنی، نیاز به تخصص و روش‌هایی است که بیمار کمترین آسیب روانی و جسمی را ببینید. کلینیک ترک اعتیاد افشار تمامی موارد مورد نیاز برای درمان این بیماری و حل این مشکل را در کلینیک خود فراهم کرده است.

کلینیک ترک اعتیاد افشار یک مرکز اقامتی برای ترک اعتیاد است که در سال ۱۳۸۷ با کسب مجوز از سازمان بهزیستی فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز ترک اعتیاد با ارایه خدمات ویژه شامل روش های جدید ترک اعتیاد، مشاوره تخصصی و خدمات هتلینگ لاکچری توانسته است سوابق موفقی را در طول مدت فعالیت خود ثبت کند. کلینیک افشار با تجهیزات مدرن ورزشی و امکانات لوکس رفاهی و همچنین بهره‌گیری از تیم تخصصی و مجرب، نتایج درخشانی در درمان بیماری اعتیاد و مشکلات ناشی از آن کسب کرده است.

کلینیک پارس

همانطور که به هنگام سرما خوردگی به پزشک متخصص در آن حوزه مراجعه می‌کنیم، به هنگام بروز اعتیاد و مشکلات جانبی مصرف مواد مخدر نیز باید به مراکز تخصصی ترک اعتیاد مراجه کرد. مرکز درمان و بستری پارس با تکیه بر توان متخصصان، پزشکان و کادر درمانی با تجربه خود توانسته خدمات نوینی از جمله ترک اعتیاد در خانه را به بیمارانی که تمایل بستری در مراکز درمانی را ندارند، ارائه کند.

این مرکز تمامی مجوزات لازم برای ترک و بستری را از مراجع ذی صلاح دریافت کرده و آماده خدمات رسانی به بیمارانی هستند که بیماری خود را باور کرده‌اند و بر لزوم بازگشت به زندگی سالم اصرار دارند.

مرکز بستری ترک اعتیاد نگین

این مرکز به دور از مناطق و هیاهو شهرنشینی در اطراف شهر اصفهان در محیطی آرام حدود ۵ سال پیش تاسیس شده است. از اعتقادات موسسان آن تکریم و احترام به بیمار و خانواده ی وی از بدو ورود تا زمان ترخیص و ارائه ی خدمات پس از ترخیص است و آن را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. احترام به حریم خصوصی بیماران با وجود VIP بودن این مرکز و وجود تنها ۲۰ تخت در کلینیک نگین بدیهی‌ است. این مرکز به عنوان مجهزترین مرکز سم زدایی اصفهان ، اماده پذیرش و بستری مبتلایان به اعتیاد می باشد.

مرکز ترک اعتیاد دکتر پیمان راد

ترک مصرف مواد مخدر در صورت اعتیاد به صورت جسمی و ذهنی، باید زیر نظر پزشک انجام گیرد تا روند آن به درستی طی شود و بیمار کمترین آسیب و رنج رتا تحمل کند. اگر فردی تصمیم بگیرد تنهایی برای درمان اعتیاد اقدام کند، شاید در نگاه اول در وقت و هزینه صرفه‌جویی شود، اما با این روش مشکلات به‌صورت ریشه‌ای حل نمی‌شود. مسائلی مانند اضطراب ، افسردگی، بیماری‌های روانی و مشکلات خانوادگی که درگذشته فرد را به مصرف مواد اعتیادآور سوق داده اند، بدون اینکه بهبود یابند رها می‌شوند. در حالی که متخصص درمان اعتیاد تمامی این مسائل را به‌صورت اساسی مورد بررسی قرار داده و با مشارکت بیمار حل می‌کند.مرکز ترک اعتیاد دکتر پیمان راد از مراحل اول مشاوره تا مراحل بعد از درمان در کنار بیمار است. از دیگر خدمات این مرکز می‌توان به ترک اعتیاد، مشاوره و درمان اختلالات اضطرابی و افسردگی، اختلالات خلقی، مشکلات جنسی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی اشاره کرد.

کلینیک درمان اعتیاد داریوش

روان درمانی، سم زدایی و درمان اعتیاد مواردی است که این مرکز به صورت تخصصی بر آن تمرکز کرده است. رضایت بیماران از مراحل درمان این مرکز را به یکی از مراکز موفق در زمینه ترک اعتیاد بدل کرده است.

کلینیک ترک اعتیاد سها

کلینیک سها  توانسته تا به امروز با گسترش خدمات، امکانات، تجهیزات و تیم ویژه چند تخصصی متشکل از روانپزشک، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، روانشناس ، روان پرستار و … سم زدایی و درمان‌های بلند مدت یا درمان نگهدارنده به فعالیت خود ادامه داده است. این مرکز آماده پذیرش بیماران در تمامی روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته است.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رای شما ثبت شود

میانگین آرا ۳ / ۵٫ شمارش آرا: ۶

رایی یافت نشد. اولین نفری باشید که رای میدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =