ترک هروئین با دارو گیاهی
ترک هروئین با دارو گیاهی
14 آبان 1402
ترک هروئین بدون دارو
ترک هروئین بدون دارو
14 آبان 1402
نمایش همه
ترک هروئین با کلونازپام
۱
(۱)

درمان اعتیاد به هروئین و ترک هروئین، اگرچه دارای علائم ترک کشنده نیست، اما می‌تواند بسیار ناخوشایند باشد. از این رو لازم است برای انجام آن، کمک حرفه‌ای از یک مرکز درمانی معتبر دریافت کنید تا درمان شما بصورت ایمن و راحت طی شود. معمولا پزشکان متخصص اعتیاد، برای بهبود و کاهش شدت علائم ترک هروئین، از رویکرد دارودرمانی بهره می‌گیرند. در این راستا یکی از داروها در فرایند ترک هروئین، کلونازپام است. در این مطلب قصد داریم تا در مورد ترک هروئین با کلونازپام صحبت کنیم. بنابراین اگر خواهان ترک هروئین هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

چرا در روند ترک هروئین از کلونازپام استفاده می‌شود؟

کسانی که اقدام به ترک اعتیاد هروئین می‌کنند، معمولا طیفی از احساسات منفی را تجربه خواهند کرد. این احساسات  مشابه علائم بیماری آنفولانزا می‌باشند. علائم ترک این ماده مخدر، معمولا ۸ تا ۲۴ ساعت بعد از آخرین مصرف این ماده مخدر رخ می‌دهند و معمولا ۴ تا ۱۰ روز ادامه می‌یابند. علائم ترک این ماده مخدر می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • تهوع و استفراغ
  • گرگرفتگی های سرد و گرم
  • تعریق مفرط
  • گرفتگی عضلات
  • آبریزش چشم
  • آبریزش بینی
  • اسهال
  • اضطراب
  • بی خوابی

همانگونه که گفتیم ترک این ماده، دارای علائم تهدیدکننده زندگی نیست، اما بسیار ناخوشایند است و برای بهبود علائم آن، تجویز یک سری دارو نیاز است. در این میان می‌توان ترک هروئین با کلونازپام را پیشنهاد کرد.

ترک هروئین با کلونازپام

ترک هروئین با کلونازپام به بهبود علائم کمک می‌کند؟

اگر علائم ترک شما، شامل اضطراب و بی‌خوابی شدید باشد، ممکن است ترک هروئین با کلونازپام انجام شود. با این حال، اکثر پزشکان و متخصصان اعتیاد سعی می‌کنند تا حد امکان از تجویز همزمان بنزودیازپین ها (کلونازپام از دسته داروهای بنزودیازپین‌ها است) با مواد افیونی(مانند هروئین) خودداری کنند.

ترکیب بنزودیازپین‌ها با مواد افیونی می‌تواند نا امن باشد، زیرا هر دو دارو آرامبخش هستند، تنفس را سرکوب و عملکرد شناختی را مختل می‌کنند.

آیا ترک هروئین با کلونازپام بهترین رویکرد است؟

ترک هروئین با کلونازپام بهترین گزینه برای درمان اعتیاد به هروئین نیست. داروهای دیگری نیز وجود دارند که می‌توان از آن‌ها به منظور کاهش شدت و یا بهبود علائم استفاده کرد. برای یافتن بهترین روش درمان اعتیاد به این ماده مخدر لازم است تا به یک مرکز ترک اعتیاد خوب در تهران، مانند کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره مراجعه کنید.  متخصصین این مجموعه از بهترین دارو ترک هروئین برای درمان شما بهره می‌گیرند.

به دلیل اینکه سم زدایی تجربه ای کاملا منحصربفرد برای هر بیمار است، هر فردی یک سری علائم ترک را تجربه خواهد کرد که برای بهبود آن‌ها لازم است از داروهای متناسب با آن علائم استفاده شود. همچنین دارودرمانی برای اثرگذاری همراه با روان درمانی باید صورت گیرد تا بتوان علائم ترک را مدیریت و کنترل کرد.

در این راستا متخصصین ترک اعتیاد کلینیک “طلوعی دوباره” اینجا هستند تا بهترین برنامه جامع درمانی را برای شما تنظیم کنند و از این طریق بتوانند درصد موفقیت ترک اعتیاد شما را افزایش دهند.

اگر خواهان بهره گیری از خدمات درمانی ایمن و راحت هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید و از امکانات ما برخوردار شوید.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رای شما ثبت شود

میانگین آرا ۱ / ۵٫ شمارش آرا: ۱

رایی یافت نشد. اولین نفری باشید که رای میدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =