کپتاگون چیست؟
2 تیر 1403
مواد مخدر کاغذ
مواد مخدر کاغذ
2 تیر 1403
نمایش همه
هزینه هر جلسه آر تی ام اس
3
(1)

هزینه هر جلسه آر تی ام اس می‌تواند با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع اختلال، مرکز درمانی و … متغیر باشد. با این حال افرادی حضور دارند که خواهان دانستن اینکه «هزینه دقیق هر جلسه آر تی ام اس چقدر است؟» می‌باشند. از این رو متخصصین کلینیک روانپزشکی و ترک اعتیاد طلوع برآنند تا در این مطلب راجع به تعرفه آر تی ام اس صحبت کرده و آن را بررسی کنند. اگر شما نیز خواهان انجام rtms برای درمان اختلالات سلامت روان و یا ترک اعتیاد خود هستید، با ما همراه باشید.

تعرفه و هزینه هر جلسه دستگاه آر تی ام اس چگونه است؟

در ایران، هزینه آر تی ام اس برای درمان اعتیادها یا افسردگی متفاوت است و بستگی به مرکز درمانی و شرایط مختلف دارد. به همین علت بهترین راه برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه‌ هر جلسه آر تی ام اس (RTMS )، مراجعه و یا تماس با مراکز درمانی مختلف است.

مراکز درمانی مختلفی در ایران وجود دارند که از RTMS برای درمان افسردگی و برخی اختلالات دیگر استفاده می‌کنند. هزینه هر جلسه ممکن است بر اساس عوامل زیر متغیر باشد:

  • مکان مرکز درمانی: مراکز درمانی در شهرها و مناطق مختلف ایران تعرفه آر تی ام اس مختلفی دارند. به طور کلی، هزینه‌ها در شهرهای بزرگ مانند تهران احتمالا بیشتر از شهرها و روستاهای کوچکتر است. در واقع مراکز مختلف ممکن است بسته به تجربه و مهارت خود در ارائه درمان، هزینه جلسات آر تی ام اس متفاوتی داشته باشند.
  • مدت زمان درمان با آر تی ام اس: تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان هر فرد تفاوت دارد. مراکز مختلف، بسته به شدت افسردگی یا اعتیاد، تعداد جلسات را تعیین می‌کنند. بنابراین هر چه شدت اختلال مصرف مواد و یا اختلال سلامت روان شما بیشتر باشد، تعداد جلسات و طبیعتا هزینه آر تی ام اس افزایش خواهد یافت.
  • نوع اختلال: برای درمان هر کدام از اعتیادها یا افسردگی، هزینه هر جلسه آر تی ام اس می‌تواند متفاوت باشد.
  • تأمین هزینه: برخی از بیمه‌های سلامتی در ایران ممکن است هزینه RTMS را تحت پوشش قرار دهند، اما برای اطمینان از پوشش هزینه، باید با بیمه خود یا مرکز درمانی موردنظرتان تماس بگیرید.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و مشاوره در زمینه انجام آر تی ام اس، توصیه می‌شود با مراکز درمانی مختلف تماس بگیرید و در مورد شرایط و هزینه‌های آن‌ها بپرسید. این مراکز می‌توانند به شما راهنمایی دقیق‌تری درباره تعرفه آر تی ام اس ارائه دهند و همچنین اطمینان حاصل کنند که RTMS برای شرایط شما مناسب است یا خیر؟!

نحوه محاسبه هزینه جلسات آر تی ام اس

نحوه محاسبه هزینه جلسات آر تی ام اس

هزینه هر جلسه آر تی ام اس بنا به منطقه و نوع کشور تفاوت دارد. در ایران در حال حاضر(1403)، تعرفه آر تی ام اس چیزی حدود 1500 تا 3 میلیون است. اما ما در کلینیک طلوع بنا به شرایط اقتصادی افراد، هزینه بسیار کمتری را دریافت می‌کنیم. هزینه هر جلسه آر تی ام اس در کلینیک طلوع، در این دوره زمانی (1403)، حدود 700 هزار تومان است.

اصلی‌ترین فاکتور در نحوه محاسبه هزینه هر جلسه آر تی ام اس، ضریب K است. این ضریب، دارای دو فاکتور برای خدمات حرفه‌ای آر تی ام اس و خدمات فنی می‌باشد که بصورت سالیانه توسط دولت تعیین می‌شود. کمترین مقدار ضریب برای خدمات RTMS مقدار K حرفه‌ای 2.5 و مقدار K فنی 4 است. به ازای هر واحد از این ضرایب، به ترتیب مقادیر 56800 تومان و 177000 تومان در نظر گرفته می‌شود. بیایید یک حساب کتاب ساده برای محاسبه هزینه هر جلسه آر تی ام اس انجام دهیم:

852000=(56800*2.5)+(177700*4)

این مقدار نشان می‌دهد که هزینه هر جلسه آر تی ام اس، چیزی حدود 852000 تومان برای هر ناحیه مغز درمی‌آید. اما لازم نیست شما تمامی خدمات را دریافت کنید. با پرداخت مبلغ 700 هزار تومان می‌توانید یک جلسه آر تی ام اس داشته باشید و از مزایای این روش درمانی برخوردار شوید.

تعرفه مناسب هر جلسه آر تی ام اس

تعرفه مناسب هر جلسه آر تی ام اس با حضور در کلینیک طلوع

اگر خواهان انجام آر تی ام اس با قیمتی مقرون به صرفه هستید، کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید تا از خدمات تخصصی کلینیک روانپزشکی طلوع برخوردار شوید. چه بخواهید برای ترک اعتیاد با RTMS اقدام کنید و یا اینکه خواهان درمان اختلالات سلامت روان خود بوسیله rtms باشید، می‌توانید با ما همراه شوید. ما با بهره گیری از امکانات پیشرفته، ارائه محیطی آرامش‌بخش و تسهیلات مختلف، درصدد درمان شما برمی‌آییم. اصولا روش های درمان در کلینیک تخصصی روانپزشکی و ترک اعتیاد طلوع از به روزترین رویکردهای درمانی هستند و rtms تنها یکی از این رویکردها می‌باشد.

در کلینیک طلوع شما قبل از انجام آر تی ام اس با پزشک متخصص، یک جلسه مشاوره خواهید داشت تا پزشک مربوطه بفهمد که آیا آر تی ام اس برای شما مناسب است یا خیر؟ سپس اگر این رویکرد درمانی مناسب شما باشد، انجام خواهد شد. بنابراین نیاز نیست نگران عوارض آن باشید.

نتیجه گیری

هزینه هر جلسه آر تی ام اس، با توجه به خدمات حرفه‌ای  و فنی که دریافت می‌کنید، متفاوت است. اما در مرکز ترک اعتیاد طلوع، ما به فکر بودجه شما هستیم و قصد درمان کامل شما را داریم. بنابراین نیاز نیست نگران هزینه و تعرفه آر تی ام اس باشید. اگر هنوز ابهامی در این زمینه دارید و یا می‌خواهید برای انجام RTMS اقدام کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان تلفنی درباره چگونگی انجام و قیمت جلسات آر تی ام اس دریافت کنید.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رای شما ثبت شود

میانگین آرا 3 / 5. شمارش آرا: 1

رایی یافت نشد. اولین نفری باشید که رای میدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =